Часті питання

  • ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов?
    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання), за умови дотримання наступних вимог:
    - товар не використовувався
    - збережено товарний вигляд і споживчі властивості товару;
    -  товар відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню
    Ви можете:
    - обміняти на аналогічний товар без перерахунку вартості;
    - обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості;
    - повернути товар і отримати сплачені за нього кошти.
     
    Важливо! Шини та диски підлягають обміну або поверненню лише за умови, що вони не були забортовані.
  • Чи можливо купити товар в розстрочку?
    Розстрочка, "оплата частинами" та інші кредитні продукти, нажаль не доступні. Ви можете оформити кредит у своєму банку і розрахуватися кредитними коштами у нас в магазині або на сайті.